Jag är full...

...PACKAD! Haha, gick ni på den lätta ?
Igår hade jag panik, jag drabbades av total hybris och fick ringa in experthjälp. Som tur är bor denna experthjälp bara en trappa ovanför mig. Så med en stabil manövrering och korta kommandon lyckades jag slutligen få en vad för till tillfället, kan kännas som en stabil packning.
"ja"
"nej"
"släng"
"vad fan är detta?"
"Kamme, du kan inte spara på allt"
Tapeten i bakgrunden är för övrigt HANDVÄVD sjögräsväv från 1974...hur många kan "skryta" med att de har sådan i sin lägenhet. Suck.
Imorgon, allt för tidigt, ska vi upp och fräscha till oss. Tillsammans åker vi sen, alla fyra tjejer (med assisterade Joanna's mamma, Caroline) till Kastrup. Exotic!!
Vi lyfter 10.50 lokal tid, och borde om jag inte minns fel, landa någon gång vid fyra snåret, amerikansk tid.
Mina förväntningar på dagen.
1. Jag vaknar och har en bra hårdag.
2. Resan till Kastrup går felfri...
3. Pölsemannen har dem godaste hotdogsen på flygplatsen.
4. Jag har ingen övervikt (på väskan)
5. Jag kommer genom tullen (får se till att lämna sprängladdningen i bilen innan alltså)
6. Det serveras varma bullar och god efterrätt på flyget.
7. Det visas en bra film. Helst "Polisskolan 4", som man ju aldrig har sett innan...
8. Vi hittar rätt gate i Amsterdam (helst innan avgång)
9. De släpper in mig i USA!
10. Obama ska stå där och ta emot mig med en skylt "Ms Joensson"...
Låter som en toppen dag, mest ser jag nog ändå i fram emot de varma bullarna, det är väl det närmsta man kommer "en fredags fika" denna vecka...
So long! (det är engelska och betyder ungefär HEJDÅ!)
/ Kamme

Kommentarer
Postat av: Brown sugar

Have fun ! Och se till att använda kod orden om du lyckas !! =D

2010-05-06 @ 14:15:05
Postat av: Anette

Hej Kamilla,

Där ser du ,,, du blev insläppt i USA och även om du inte blev mottagen av Obama himself så verkar du ha klarat dig bra så här långt.

Här på Torda har vi haft vår Friday breakfast och allt är NÄSTAN som vanligt. MEN vi saknar dig !!! Det är så lugnt och tyst här ,,, men vi vet ju att att du kommer tillbaka och piggar upp Torda/Flint livet för oss så småningom.

Njut av ledigheten och alla upplevelser i USA!

Massor med kramar från alla dina Torda kompisar

//anette

PS/ Tog du med dig ALLA skorna, Kamilla?? Det var ju faktiskt skorna och sjögrästapeten (!!) man la märke till på fotot ,,, Ha d' bäst!

2010-05-07 @ 13:47:43
Postat av: anette

Hej Kamilla,

Försökte kommentera ditt inlägg tidigare, men jag tror inte att jag lyckades. OK, nytt försök ,,,

Vill bara hälsa från hela TORDA och säga att vi saknar dig. Nu har vi ingen som gömmer undan vår mat och ingen som gömmer sig under trappan och skrämmer halvt ihjäl folk och ingen som skriver SUPERSTORA födelsedagsskyltar till oss och ingen som hoppar in i stora, tomma lådor ,,, :-)) kort sagt vi har det väldigt lugnt här. MEN vi vet att du kommer tillbaka ;-)

Njut av storstadslivet och friheten!

Ha d' bäst!

Massor med kramar från alla på Torda



2010-05-07 @ 16:00:36
Postat av: ladyn i lägwnhwtwn ovan

Grattis till ankomsten! härligt med solsken. minor update, läget under kontroll en trappa ner.. 2 av 3 möjligafestkvällar genomförda med Bravur..det är bara hos mig vi stökar till det- du kan vara lugn där borta. keep up the good work & glöm inte spana efter NBA, det blir mitt första mission för dig! en puss skall det va! love

2010-05-08 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0