Glömde en sak!

Trots vår blygsamhet så måste vi ta tillfället i akt och klaga lite på våra kära läsare. Vi vet att ni är fler än vad ni utger er för att vara. Så dags att hosta upp spännande, roliga och kanske galna kommentarer. PRONTO!
Annars kommer dessa karaktärer hemsöka era drömmar.
This people gonna hunt you down!
Sedan kommer denna sabeltandade kaninen bita er i baken.
Sedan kommer denna krondraken att elda upp de som består utav er.
Detta är fullt allvar!
Dags att komma till känna vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Kristian

Den sabeltandade kaninen var så hemsk att jag får ta och erkänna att jag läser bloggen. Jag har dock inget galet att berätta men ni kan gotta er åt att ni inte ska ha tentor snart som en annan.

2010-05-13 @ 07:53:03
Postat av: Sussie

Okej, okej, jag erkänner!! :-) Jag väntar med spänning på till ni kommer till Florida! Var lite försiktiga och riv inte alla nöjesfält, för på midsommarafton åker jag och Niklas dit och då vill vi att allt ska vara helt och fint! :-)

2010-05-13 @ 09:46:46
Postat av: Mia and the twins

Mia and the twins följer bloggen direkt från sjukhuset! ;) Pussar och kramar från oss

2010-05-13 @ 13:28:58
Postat av: Gyllarp

Jag läser er blogg med största intresse.. Ni är min nya dagliga tidning ;)/"veckotidning"...:P

2010-05-13 @ 22:05:26
Postat av: Mamma Caroline

Vi läser er blogg dagligen med största nöje! Just nu är vi i Hamburg och hittade ett internet cafe sa vi kunde uppdatera oss. Katrin och Jan hälsar! Kram till er ALLA!

Mamma Caroline och Pappa Sven

2010-05-14 @ 16:41:02
Postat av: elz

Hi KAM!

Kom precis hem från Spanien,inte direkt brun men vi hade iaf roligt:) Nu ska ja plugga satan och sen blir de ju karneval till helgen!



Ni verkar iaf ha de sjukt bra, keep it up.



Kram

2010-05-15 @ 17:08:50
Postat av: Moster Lotta

Hej Tjejer!



Har varit inne två gånger för att kolla så allt är bra med er. Det tycks det verkligen vara!Roliga bilder och jag kommer att se fram emot att bli hemsökt av er alla! Ha...haaa...ha!



Kram

Moster Lotta och Ralph hälsar att han vill bli hemsökt av Krondraken!

2010-05-16 @ 20:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0