Favoriter i repris!

Då är det snart dags att återvända till landet i väst! (var där med familjen för ett par år sen) Här kommer en lista på några ställen som jag inte har något emot att besöka igen och kanske några nya favoriter:)

 

Gamla godingar

 

1 New York, allt:) från shopping till utsikten från Empire State Building

2 Disney World, kanske ska krama Musse Pigg eller Kalle Anka den här gången!

3 Universal studios, säger bara en sak: Hulken.

4 Miami Beach, haha stranden så klart!!

5 Orlando, för all SHOPPING!!

5 Vita huset, som faktiskt är mycket mindre i verkligheten:)

6 Everglades, där man under hela åkturen antingen tror att man ska trilla i plurret eller ännu värre bli uppäten!!

Nya favoriter


1 Hollywood, kanske ska satsa på filmens värld?!

2 Las Vegas, hade tänkt att bli rik:)

3 Beverly Hills, ska köpa mitt drömhus!!

4 Texas? Har ingen aning om vad det har att erbjuda, men är väldigt nyfiken.

5 San Fransisco, har hört att det ska vara väldig fint där… något om en stor guldig bro?:)

6 Bada med delfiner kanske, då får man ju ha på sig våtdräkt, även pojkarna (MUMS)

 

Oavsett om jag hade rätt med de nya favoriterna så är jag helt övertygad om att efter tre månader så kommer alla att stämma in i min skönsång och sjunga ”If I could turn back time….”

 

//Martina


Kommentarer
Postat av: K-girl

IF I COULD TUUUURN BACK TIME!! =) Milajki =)

2010-04-18 @ 00:23:54
Postat av: Martina

Tack Kamme:) love yha hahahahaha

2010-04-18 @ 11:28:53
Postat av: joanna

Lol

2010-04-18 @ 12:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0