7 Dagar...1 Vecka!

Resan med stort R är snart här.  Jag kan inte riktigt förstå att jag ska åka iväg i tre månader med tre underbara tjejer.  Minnena från denna resan kommer att finnas kvar i evighet.  Tror inte jag kommer att förstå vad vi håller på med förräns vi står på Kastrup med flygbiljetterna i handen J När jag  är gammal och gråhårig kommer jag ha mycket att berätta om denna resa.  Kanske inte alla smaskiga detaljer ;) men en hel  del roligheter. Allt från att rida i Texas till festa i Las Vegas.  Jag har ingen aning om vad USA kommer att erbjuda oss galna 88:or men jag vet i alla fall att med dessa underbara tjejer så kan det inte bli fel. 

Snart är vi där mina underbara vänner!

/  Marie


Kommentarer
Postat av: Gissa vem....

Rida i Texas?, är det Verkligen Marie som skriver nu av tvillingarna?

2010-04-28 @ 21:18:37
Postat av: Joannis

hahahahahahahahaaa

2010-04-29 @ 19:11:02
Postat av: Sara Månsson

Såja... Nu har jag hittat in här, tänkte följa er resa. Måste ju hålla koll på Lilla Kamilla : ) Men ni verkar iallafall ha plannerat resan : )



Ha en toppen toppen resa!

2010-04-30 @ 07:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0